LAJMI I FUNDIT

Çfarë po përgatit Aston Martin?

19:50 - 08.06.23 E.D
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Në dy vitet e fundit, Aston Martin ka përmbysur klimën negative që mbizotëronte në kompani dhe ka hedhur themelet për zhvillimin e saj.




Kjo mund të shihet si nga shitjet e modeleve të tij të prodhimit ashtu edhe nga kursi i tij në Formula 1 këtë vit.

Struktura e re drejtuese e drejtuar nga Lawrence Stroll dhe paratë nga fondi që ai investoi në kompaninë britanike ndryshuan kursin deri atëherë.

Stroll kohët e fundit dha një intervistë në të cilën ai përshkroi planin e tij të biznesit për pesë vitet e ardhshme. Megjithatë, ai ka sqaruar se detajet për këtë zyrtarisht do të bëhen të ditura më 27 qershor, në kuadër të Ditës së Tregut të Kapitalit që do të mbahet atëherë.

Sipas sipërmarrësit hebreo-kanadez, Aston Martin do të prezantojë modelin e parë tërësisht elektrik në vitin 2026, pavarësisht se nuk ka presion të veçantë për të krijuar një automjet të tillë. “Unë nuk kam shumë nga klientët tanë që më kërkojnë një automjet tonën thjesht elektrike”, tha Stroll.

Për më tepër, CEO i kompanisë britanike theksoi se sistemi Plug- in hibrid do të jetë ai që do të ketë përparësi në veturat e saj të reja dhe patjetër do të vendoset në to edhe në dekadën e ardhshme.

Kujtojmë se modeli i parë i saj me sistem PHEV është Valhalla, i cili u vonua në prodhimin e tij por shitjet e tij do të nisin brenda vitit të ardhshëm.

Stroll tha gjithashtu se gjatë një viti e gjysmë të ardhshëm, Aston Martin do të prezantojë shtatë modele të reja për të plotësuar DB12 të mirë-arritur. Këto do të jenë kryesisht zëvendësimet e modeleve të serisë DB, Vantage e re, si dhe disa të tjera që do t’i shtohen gamës së saj.

Stroll tha se qëllimi i tij është që Aston Martin të arrijë 10,000 shitje në vit dhe lista e pritjes për modelet e tij të arrijë një vit e gjysmë deri në dy vjet, që është e njëjtë me Ferrarin.

Konkretisht, ai sqaroi: “Çdo model do të prodhohet në një numër që i bie 10% e kërkesës së tij. Kjo i mban paratë në arkë, ruan vlerën e saj, si dhe karakterin luksoz.

“Unë jam i interesuar të rris marzhin bruto të fitimit sesa të rris vëllimin e shitjeve. Ky është luks. Vizioni dhe ëndrra ime për Aston Martin është të bëhet një markë ultra luksoze e lidhur me performancën e lartë dhe teknologjinë dhe mjetet e marketingut nga Formula 1”, përfundoi Lawrence Stroll.

 

 


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.